czwartek, 23 października 2014

POMYSŁ NA OZDOBĘ NA HALLOWEEN- OBRAZEK Z FILCU DIY


Teoretycznie w naszym kraju nie obchodzimy Halloween. Osobiście nie lubię jak "zaporzyczane" są święta z obcych krajów. Co do Halloween mam takie samo odczucie- dla mnie tego "święta" nie powinno być w Polsce, ale prawda jest taka, że dziś coraz więcej ludzi chce świętować Halloween, zachwycając się wówczas m.in demonami, wiedźmami, duchami....Oczywiście ni jest to jeszcze tak rozwinięta jak chociażby w Ameryce, ale coraz częściej słyszy się o imprezach Halloweenowych,  domówkach organizowanych z tej okazji, przebierańcach chodzących od domu do domu by zbierać słodycze....
Organizując taką właśnie "straszną" imprezę, warto zadbać o dekoracje,dodatki. Ja wykonałam obrazek z filcu w ramce, który można np. postawić na komodzie podczas takiej imprezy dla dzieciaków czy powiesić na ścianie, a po zabawie schować na kolejny rok :)


(pomysł i projekt własny)




Aby powstał taki obrazek musimy posiadać kilka rzeczy:
  • arkusze filcu
  • igły, nici, nożyczki
  • blok rysunkowy i ołówek
  • ramkę
  • klej np. Magic
Zaczynamy od naszkicowania naszego pomysłu i wycięcia go.


Następnie wycięte elementy odbijamy na filcu by można było je wyciąć. Musimy pamiętać o każdym szczególe.  


Gdy większe elementy mamy powycinane, wówczas wycinany i przyszywamy małe elementy.


Napis "Halloween" wyszywamy. Można również wyciąć poszczególne literki z filcu, ale wówczas nasz napis będzie większy.


Gdy wszystkie części naszego obrazka mamy gotowe, całość przyklejamy na białą kartkę i umieszczamy w ramce.


I gotowe :)


A jeśli niechce Wam się "bawić" w szycie, wycinanie, klejenie to można ozdobić drewienka z motywami na Halloween jakie znajdziecie w Eko-Deco :)



Dziękuje za komentarze wsparcie pod ostatnim postem :)
Buźki :*
Aneta


15 komentarzy:

  1. Strasznie fajny!
    A ja uwielbiam Halloween, ten dzień, a właściwie noc, ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja , człowiek starej daty,przeciwnie...nie lubie przebierańcow pukających wieczorem do drzwi....dla mnie mogłoby się bez tego obeść....ale karteczka pomyslowa,fajnie Ci to wyszło,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super!!! choć ja osobiście nie uważam tego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie, póki co nie idzie uświadczyć nic halloweenowego, muszę nad tym pomyśleć! :))) Uwielbiam Twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem zwolenniczką halloween ale ta dekoracja mi się podoba :) ciekawy pomysł na dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Pozdrawiam zapraszam do mnie na bloga http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/ oraz FB https://www.facebook.com/handmade.with.love.by.klaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię tego "święta" ale nie miałabym nic przeciwko takiemu obrazkowi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna dekoracja i fajny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna dekoracja ;) Ale za samym świętem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny obrazek:) dziękuję za udział w mojej zabawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i pomysłowy obrazek, nietoperz i duchy wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, bardzo fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czarownica i duszki są świetne :). Bardzo fajna ozdoba na halloween

    OdpowiedzUsuń