wtorek, 31 maja 2016

ŚWIĘTOKRZYSKA CZAROWNICA :)

Witam się Kochani w ten "niby" słoneczny wtorek...Nie będę Was już kolejny raz przepraszać za mało postów u mnie i brak mojej obecności na Waszych blogach...ale jeszcze muszę przetrwać ten czerwiec, zdać egzaminy zewnętrzne na florystyce i wszystko wróci do normy :)

Wstyd się przyznawać, ale praktycznie miesiąc temu trzymałam igły do filcowania w dłoni......
i w najbliższym czasie nie za powiada się bym miała czas na filcowanie....Córa chce spędzać mnóstwo czasu na placu zabaw, na dworze, sesje zdjęciowe muszę obrabiać, i uczyć się na egzaminy....o i tak mi czas mija...

Dziś pokażę Wam czarownicę- nie typowe zamówienie jakie dostałam....Z początku bałam się,że nic mi nie wyjdzie, bo jednak pierwszy raz miałam filcować "osobę"...nadać jej jakąś mimikę twarzy.....
w sumie wg mnie fajnie wyszło, są zmarszczki, starość widać, nos taki "czarownicowaty", miotła, strój , z którym miałam sporo pracy by go uszyć ręcznie...






POZDRAWIAM  I LECĘ NA ŁYSICĘ ;) KOLEŻANKI Z SABATU CZEKAJĄ :):):)




Kochani na koniec troszkę prywaty z mojej strony:
proszę o lajki na moim fb poświęconym fotografii


Pozdrawiam :)
Buźki :*
Aneta

20 komentarzy:

  1. Jejku jaka fajna ta czarownica!
    Perfekcyjnie wykonana, nie mogę się napatrzeć!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja Anetko! Czarownica prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś, fajna ta czarownica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna :), rzekłabym że urocza ale nie wiem czy czarownica się nie obrazi :). Bardzo fajna mimika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna czarownica:)
    ściskam już prawie czerwcowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju! Ale wspaniała czarownica. Będziesz chyba musiała dorobić jej koleżanki coby sama na tej Łysicy nie siedziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stuprocentowa świętokrzyska czarownica! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super czarownica, oj ma gdzie latać w tych Górach świętokrzyskich, a jest pięknie teraz , byłam widziałam . Na św Katarzynie jest ślicznie. Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarownicująca ta osóbka się przedstawia. Wszystkie detale ma odlotowe:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapki z głów. Rzeczywiście pokazanie ludzkiej twarzy jest trudniejsze, a z filcu to pewnie jeszcze trudniej. Powodzenia na egzaminach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarownica jak żywa , buzia pomarszczona nos czarownicowy faktycznie :)
    Świetne ubranko równiez , przecież malutkie więc pewnie trudniej się szyje ?
    Efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna jest :) Bardzo pomysłowo wykonana :)

    OdpowiedzUsuń