sobota, 25 lutego 2017

KOCIAK :)

Witajcie Kochani w tą śnieżną sobotę....Zima jednak nie chce odpuścić....No trudno, trzeba ją przetrwać.
W piekarniku piecze mi się placek z jabłkami, drugie ciasto z truskawkami, malinami i śliwkami stygnie i czeka na polanie je polewą czekoladową :) Jadę do rodziców, więc nie wypada odwiedzić ich tak z pustymi rękami :) 

Dziś chciałam Wam pokazać kotka, którego wykonałam specjalnie na prośbę Ani z blogu Lalki waldorfskie-LalaBella (jej stronka na fb--> tu klik). Ania stworzyła cudną lalę, a do niej ja stworzyłam kotka :) Ucieszyłam się, kiedy Ania zapytała mnie czy wykonałabym czarnego kotka :) Podziwiam jej lale od ok 3 lat więc to dla mnie bardzo duże wyróżnienie, że to właśnie ja mogłam stworzyć kotka dla niej!!! Kto z Was jeszcze nie zna Ani i jej cudnych lal i pięknych dodatków do nich to zapraszam serdecznie do odwiedzenia bloga lub stronki na fb!!!

To mój kolejny kotek, i na pewno powstaną kolejne, bo już nawet wybrałam i odłożyłam odpowiednie kolory wełny :)
A Wam podoba się mój czarny kocurek?? :)







A tutaj Mruczuś z lalą Ani :) Piękna parka :)







Kochani ciepłego weekendu Wam życzę :)
Buźki :*
Aneta

18 komentarzy:

  1. Kotek jest cudowny i słodki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodki ten kociak! Uwielbiam koty :)
    Piękną parę stworzyłyście.
    A u mnie śliczna, wiosenna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociak jest niesamowicie słodki! Chociaż ja chwilowo jestem zauroczona swoim misiakiem i świata poza nim nie widzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudną pracę stworzyłaś! Piękny kotek, z pewnością mruczy, gdy się go podrapie za uchem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest ten kociak. Z lalą cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kotek :) Razem z lalą wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny mruczek, idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotka juz oglądałam , tak je lubię :)
    Stworzyłyscie świetny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotek słodziak nad słodziaki !!!! :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny mruczuś :) Cudownie tworzysz te miniaturki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały kocurek. Uwielbiam Twoje filcowe maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiałam już kotka u Ani, jestem pod wrażeniem jego uroku. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń