piątek, 26 maja 2017

NOWA DOSTAWA MOICH MISIAKÓW :)

Witajcie Kochani po miesięcznej mojej nieobecności...ale od razu muszę się usprawiedliwić dlaczego nie pisałam, bo nie mogłam zalogować się na blogu...Problem miałam, bo hasło  jakby nie działało, a z emaila pomocniczego też nie szło....Ale już mogę więc szybko piszę co i jak u mnie i pokaże Wam moje maleństwa :)

No to cóż...fotografuję troszkę, dużo filcuję i troszkę szydełkuję...czyli standardowo ręce mam czymś zajęte :) Minął już mi rok jak prowadzę działalność fotograficzną, a po 1 czerwca chcę ją rozszerzyć o kolejne rzeczy. Ale o tym napiszę jak już to zrealizuję :) 

Dziś obchodzę po raz 3 Dzień Matki :) a w niedzielę córa kończy 4 lata :) Czas szybko leci,
a wychowanie dziecka to jednak ciężki "kawałek chleba". Wczoraj w przedszkolu córa miała "dzień matki" i muszę powiedzieć, że się wzruszyłam i to bardzo :) Nie dawno usłyszałam z ust mojej córeczki, że jest ze mnie dumna, bo takie śliczne misie jej robię i zdjęcia!!! :) Takie słowa to dopiero umieją motywować :):)

Teraz troszkę moich maluchów :) 















Buźki dla WSZYSTKICH MAMUSIEK :*:*
Pozdrawiam
Aneta

17 komentarzy:

  1. Jakie urocze maleństwa, można się zakochać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne;) Świetne ogrodniczki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie :) Cudne są, wszystkie trzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiaczki są prześliczne i nie wiem nawet który podoba mi się najbardziej bo w sumie ... wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne misiaki, są przesłodkie :) Ten ostatni ma świetne ubranko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie misiaczki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! tylko ten pierwszy taki smutny... (ale przez to idealny do kochania!)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze są Twoje filcowe maleństwa! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziaki, ten drugi miś bardzo mi się spodobał :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze i słodkie, szczególnie ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Takiej mamy jak Ty Anetko to Twoja córeczka musi być dumna :) Wspaniałe prace wykonujesz :) Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maluszki wykonane z pasją

    OdpowiedzUsuń
  13. Buźki dla Ciebie i misiaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodkie i bardzo melancholijnie misiaki. :3

    OdpowiedzUsuń