środa, 19 lipca 2017

PSIAKI :)

Witajcie Kochani lipcowo :) Wakacje już w pełni....choć ta pogoda czasem nie taka "wakacyjna" jakby się chciało :) Mam nadzieję,że wiele z Was odpoczywa sobie teraz na urlopach :) Z rodzinką planujemy wakacje dopiero początkiem września :) Już się doczekać nie mogę :) Ciepełko...woda...plażowanie się ...opalanie...zwiedzanie...podziwianie starej architektury...wiele godzin z aparatem w ręce ---> Chorwacja- to jest nasz wakacyjny cel :)
Póki co, trzeba żyć teraźniejszością...Czasu na filcowanie mało, a na szydełkowanie to już wcale. Za to sporo na sesje w plenerze :)

Dziś pokażę Wam, psiaki, które wykonałam dawno temu (aż wstyd ,że dopiero teraz je pokazuję) dla Pani Kamili, której zależało bym wykonała psiaki na podobieństwo jej piesków na zdjęciach.
I takim sposobem powstały takie 4 miniaturki :) Przy okazji poznałam nową rasę-coton de tulear :)











Trzymajcie się ciepło :)
Buźki :*
Aneta

13 komentarzy:

  1. Przesłodkie psiaki stworzyłaś! Nie wiem, który podoba mi się najbardziej, wszystkie są takie urocze :)
    Ja też dopiero we wrześniu wybieram się na urlop, ale moim celem jest Grecja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Który to już raz zachwycam się tym co tworzysz. Cudowne psiaki. :)
    Ja na wakacje wybieram się w sierpniu i liczę na dobrą pogodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudne :) My też urlop raczej we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodziaki, wszystkie wyszły przeuroczo :) No i oczywiście są bardzo podobne do oryginałów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tak mieć swojego pupila w miniaturze :) Do urlopu niby daleko ale szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu! Śliczności Anetko :) Idealnie poradziłaś sobie z zadaniem :) Bardzo mi się podobają Twoje pisaki :) Je też czekam na urlop, więc nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze psiaczki. Osobiście nie przepadam za filcowaniem piesków w wersji natural jest to dla mnie bardzo ciężkie, tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze pyszczki, przesłodkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne i przekochane psiaki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjnie wykonane! Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ty masz zdolne paluszki!!! Pieski wyglądają jak żywe!

    OdpowiedzUsuń