środa, 28 czerwca 2017

MISIOWE PANIENKI :)

Witajcie Kochani środowo...i jak zawsze po długiej nie obecności...ale już za pewne przywykliście do tego :)
Dziękuje za miłe słowa odnośnie mojej suczki :) Lili rośnie, potrafi "zalizać" na śmierć , uczy się nowych rzecz np. przybijać łapką "piątkę" :) Jednym słowem - pies w domu to duża radość, a i na kolonach jak leży to lepiej się obrabia fotki czy filcuje :)

Ostatnio czas mój pochłonięty jest głównie obrabianiu zdjęć...a na filcowanie znów czasu brak... i do tego ból kręgosłupa znów dokucza więc igiełki "odpoczywają".

Pokażę Wam dziś 4 misiowe panienki, które powstały jako ostatnie moje twory. Każda inna, każda
w innej sukieneczce, ale wszystkie tak samo kochane :)
















I jak Wam się podobają, moje misiowe panienki ?? :)

Pozdrawiam serdecznie
Buźki :*
Aneta

21 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają, są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne panienki-misiaczki. Masz cudownie zdolne ".Łapki" Sesja zdjęciowa SUPER. Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście kochane są te misiowe panienki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, mnie najbardziej urzekła ostatnia misia panienka i ta jej falbaniasta suknia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 ma słabość do twoich prac, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne i takie urocze, że można się rozpłynąć od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę są urocze i kochane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko cudowne są Twoje misiaczki :) Uwielbiam je! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są przesympatyczne i bardzo melancholijne. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle przecudne! Niesamowite są Twoje prace! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne sa wszystkie misie, bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczności. Piękne, po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne, przepiękne misie :)

    OdpowiedzUsuń