środa, 27 stycznia 2016

MISIOWE CANDY :)

Kochani chciałam Was dziś zaprosić na małe CANDY w moim miśkowym świecie :)
Powodów jest kilka: przede wszystkim 2 lata blogowania, i moje 30-te (ha ha no tak, tak , 30tka na karku ) urodzinki za miesiąc :) Ja będe świętować to niech inni tez ucieszą się z prezentu :)
Obdaruje jedną/jednego  z Was misiowym maluszkiem :)

Miło mi będzie jeśli:
  • udostępnicie u siebie na blogu na pasku bocznym banerek
  • dodacie mój blog do obserwowanych,
  • a jeszcze milej jak będziecie do mnie dalej zaglądać :) :)

Bawimy się do 27 lutego - do dnia moich urodzinek :) Wyniki ogłoszę zaraz później :)


Buźki :*
Aneta :)


64 komentarze:

  1. Na życzenia przyjdzie jeszcze czas :) Tymczasem gratuluję dwóch latek blogowania! Z przyjemnością pomarzę sobie o Twoim misiaku, stając w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety! Nie można przejść obojętnie obok takiego candy! Staję w kolejce i będę trzymała kciuki za siebie ;). Gratulacje z okazji 2 lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie teraz rozdawajki :D Mnie stuknęło jakiś czas temu 3 lata blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, z przyjemnością wezmę udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 2 latek blogowania. Z ogromna przyjemnością zaglądam do ciebie. Banerek już wisi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję 2 lat, piękny wiek, misiaki cudne, a 30-tka na karku bosze , piekny wiek, jakbym ja miała tamte lata i ten rozum..... oj kiedy to bylo, także korzystaj z zycia, zyj tak aby każdy dzień był przeżyty w pełni, żebyś nie żalowała żadnej chwili,
    staję po misia gzrecznie , zagladam i banerek umieszczam, jeszcze raz wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich misiaków:) Banerek już jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. dwa latka... toś ty jeszcze małolatka ;-D
    ale to fajne osiągnięcie, gratki
    i kolejnych długich latek ci życzę, żebyś dalej nas tak czarowała tymi filcowanymi cudeńkami :-)

    PS. Ale tylko misiaczka, czy ewentualnie ptaszorka również? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji dwóch latek blogowania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, wszystkiego najlepszego! i zgłaszam chęć przygarnięcia misiaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najwspanialszego z okazji urodzinek! dalszego twórczego blogowania!
    A po misiaczka ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego :)
    Z przyjemnością zgłaszam się w kolejce do misiaczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. No to jest co świętować. Gratuluję 2 przepięknych i owocnych latek :). Grzecznie ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratualcje no i dużo weny życzę ...na nowe tworki .... Chętnie przygarnę jedno z Twoich dzieł

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratualcje no i dużo weny życzę ...na nowe tworki .... Chętnie przygarnę jedno z Twoich dzieł

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę kolejnych twórczych lat :) Z nadzieją ustawiam się po misiaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję 2 latek w blogowym świecie :) Tworzysz piękne prace i życzę Ci kolejnych wspaniałych pomysłów :) Z przyjemnością przygarnę misia. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tych dwóch lat, mam nadzieję, że jeszcze dłuuuuugo będziesz nam pokazywać swoje śliczności :)
    Uwielbiam Twoje zwierzaki, więc ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego życzę z okazji urodzin. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. U mnie też misiowe rozdanie. Jak masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńka tworzysz :) Banerek już wisi u mnie dlatego staję w kolejce :) Obserwuję i będę zaglądać :) I zapraszam też do mnie http://niezchin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się do zabawy :) Baner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Obserwuję jako Izu. Przy okazji zapraszam również na nasze candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajrzałam na Twój blog, żeby sobie jeszcze raz popatrzeć na tego pięknego ptaszka, a tu widzę, że organizujesz candy. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko dopisać się do zabawy :)
    Baner powiesiłam na http://beva-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Chętnie przyłączam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I my zgłaszamy się do Waszego Misiowego Candy

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona twoimi miśkami, podziwiam Cię!
    Oczywiście biorę udział a banerek wisi ---> Mój blog Ma i Bla
    może 27 luty okaże się dniem szczęśliwym, bo to urodziny mojego męża :)
    ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie też już 3 z przodu :) życzę Ci żebyś ciągle czuła się młodo :)
    Chciałabym przygarnąć jednego z twoich misiaków, choć nie koniecznie misiaków. Bardzo sympatycznie wygląda ten rudzik z banerka

    OdpowiedzUsuń
  29. Dołączam do zabawy!
    Wszystkich, którzy lubią blogowe rozdania - serdecznie zapraszam też na moje candy!
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2016/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja chętnie dołączę do zabawy z najlepsiejszymy życzonkami urodzinowymi !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję:)) i sto lat przy okazji życzę :))
    zapraszam także do siebie
    olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. To już drugie candy misiowe, które znalazłam. Pomyślałam zawstydzona... że los się do mnie uśmiechnął, więc i tym razem stanę w kolejce po misia. Cóż z tego, że jestem już dorosłą myszą? Stare, siwe myszy też kochają misiaczki... a Twoje są niepowtarzalne! I mają ubranka! Banerek zabieram na gryzoniowy blog, niech sobie miś posiedzi w zakładce "rozdania". Z myszami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Przyznam się, ale cicho-sza! Nie mów nikomu: osiwiałam... bom też niemal trzydziestoletnia! Przyznasz, że jak na mysz to wiek zaawansowany :)

      Usuń
  33. Gratuluję i również zgłaszam się
    Obserwuję jako Katarzyna Z(Zielony Myszak)
    Banner http://zielonymyszak.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję 2 blogowych latek!
    Ostatnio się nie udało, więc może tym razem będę mieć więcej szczęścia ;) Zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się ;)
    Obserwuję jako Roma świerczek
    baner na blogu
    http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Misie są urocze. Dołączam do candy i bardzo chętnie będę tu częściej zaglądać :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne słodziaki!!! Nie wiem, czy gdybym wygrała to dałabym "misiowego maluszka" mojemu siostrzeńcowi - przedszkolakowi, czy zostawiłabym go sobie (raczej to drugie :-).
    Baner tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja z przyjemnością zapisuję się do zabawy:) misiaki są przeurocze:D

    OdpowiedzUsuń
  39. To się nazywa talent! Piękne są Twoje dzieła :-)
    Oczywiście z chęcią wezmę udział w zabawie. Banerek już u mnie.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne misiaki, oczywiście biorę udział banerek na http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Słodkie te Twoje miśki;) Też zapisuję się na misiaka, bannerek już wisi u mnie na blogu www.wkolorzeindygo.blogspot.com

    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham Twoje misie! Jeśli mogę to chętnie się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Misie są cudne. Wszystkiego najlepszego :)
    Banerek wisi na martuszkaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego naj naj naj!!! I dużo zdrówka :) 30-stka to fajny wiek :)
    Dołączam oczywiście do candy i zapraszam do mnie http://ewulaki.blogspot.com/. U mnie niebawem też pojawi sie rozdawajka ;)
    EWA

    OdpowiedzUsuń
  45. Życzę kolejny rocznic i lat w blogosferze :)
    Dołączam do candy, bo misie są cudowne i myślę, że zagoszczę u Ciebie na dłużej :)
    www.kulskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję 2 lat blogowania i życzę weny na kolejne lata z okazji urodzin. Misie są prześliczne, więc ustawiam sie kolejkę do zabawy.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Oczywiście też się do Misiów w kolejce ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawiam sie w kolejce bo misie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne są, ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie przygarnęłabym takiego misia :) Obserwuję jako CassandraDeLune.

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję dwóch latek blogowania:)
    Z przyjemnością dołączę do zabawy :)
    banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudeńka tworzysz. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Anetko to ja również zapisuję się na Twoje Misiowe Candy. Gratulację z powodu wytrwałości na blogu i cudownego tworzenia oraz wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się urodzin i pamiętaj, że życie rozkręca się na maxa po 30 :)
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się w kolejce :)
    Życzę wielu latek w blogowaniu i nieustającej weny :) A z okazji zbliżających się urodzinek życzę wszystkiego najlepszego :*
    Banerek na http://plonacemotyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. kochana z okazji dwóch lat blogowania życzę Ci dużo weny na kolejny rok, żeby wena Cię nie opuszczała, znalezienia czterolistnej koniczyny aby Ci szczęście przyniosła, złotej rybki aby spełniła Twoje 3 największe życzenia i duuuuuuuuuuuuuużo uśmiechu!!!

    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie słodkie te misiaczki:)) ale i ptaszki śliczniutkie:))
    Jeśli tylko mogę to ustawiam się w kolejce, bo misie czarują:)))
    Gratuluję stażu blogowego i lat trzydziestu, życzę wszystkiego najwspanialszego:)\
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Zaglądała będę na pewno ponieważ prześliczne rzeczy tworzysz, więc jest co pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję i zyczę nastepnych lat blogowania , i zmiana kodu 3 z przodu :)) urodziłaś sie w tym samym dniu co mój szwagier ;)
    bawie się i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję dwóch lat blogowania i życzę Ci kolejnych:) Dołączam do zabawy. Kto wie, może szczęście się do mnie uśmiechnie?:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam! Serdecznie gratulacje z okazji 2 lat blogowania - niech moc będzie z Tobą! Przyłączam się do zabawy misiakowej. Miśki śliczniaste. Mój baner na cytrulina@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne misie i gratuluję 2 lat bloga. Zapraszam do mnie http://filciinne.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  61. Moje gratulacje :))) Misie są przepiękne i z wielką chęcią dołączam do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń