czwartek, 17 marca 2016

7 URODZINY ART PIASKOWNICY !!!

Kochani  ART PIASKOWNICA ŚWIĘTUJE 7 URODZINKI :) !!!

Wiek "szkolny " osiągnęła, bawiąc Was przez ten czas, zachęcając do kreatywności, tworzenia setek cudnych prac :) BAWCIE SIĘ DALEJ Z NAMI :):)

a że urodzinki kojarzą się z tortem, słodkościami, 
.
.
.
mamy dla Was CUKIERASY w postaci CANDY i BLOG HOP :)




Skoro świętujemy to ja dorzucę od siebie mały prezencik- specjalnie filcowanego na tę okazję misiowego breloczka :) Mam nadzieję,że spodoba się wylosowanej osobie :)






Trafiliście tu do mnie   bezpośrednio z blogu ART PIASKOWNICY, po pierwszą część hasła .....
a teraz zapraszam Was na blog Anetty L (Jemiołowo)  po kolejną część.

Zanim tam się udacie zapamiętajcie pierwszą część naszego HASŁA: [...] oddawanie się pasji jest / pursuit of a passion

Zostawcie tu kilka miłych słów i ruszajcie dalej na blogi dziewczyn- miłej podróży Wam życzę :)
Zasady naszej zabawy BLOG HOP oraz urodzinowego CANDY znajdziecie na blogu ART PIASKOWNICY :) A i pamiętajcie ,że bawimy się do końca marca :)


Pozdrawiam
Aneta









74 komentarze:

  1. Piękne rzeczy tworzysz, chętnie wezmę udział w urodzinowym candy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny misiaczek, wygląda na siedmiolatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. miś jest rewelacyjny :) zmierzam do kolejnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję czarodziejskich rączek! Dziękuję za inspiracje w art-piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa. Dopełniam formalności. Mam nadzieję że poprawnie uzbierałam hasło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały misio, podziwiam twoją pracę! Od dziś również będę częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaki słodziak z tego misia, wszystkie filcaczki malutkie są słodziutkie :) Przybyłam po pierwszą cześć hasła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziak niesamowity <3 Będę zaglądać częściej . Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny misiu. Dołączam do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny misio, już wiem, że moja córka od razu by go przygarnęła i nikomu nie oddała! świetny pomysł na zabawę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. misiaczek słodziaczek :*
    Zabieram pierwszą część klucza i idę dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne są Twoje misie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczy maluszek :) chętnie bym go przygarnęła ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tu pisać miłe słowa, gdy wydaje mi się,że miso martwi sie,że cię opuści!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna zabawa, misiek cudny! Dla niego warto poskakać po blogach ;) i liczyć na łut szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafiłam tu w trzeciej kolejności ,i zaczyna mnie wciągać ta zabawa :)) Bardzo uroczy miś :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zabawa. Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziak :) I fajna zabawa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego i samych sukcesów na kolejne lata:)
    ściskam i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego twórczego z okazji urodzin droga Piaskownico!! Misiaczek przecudnej urody - byłby pięknym dodatkiem do mojej kolekcji miśków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem już jakie to przystojniaki te misiaki :)) Sądzę że w parze mieliby się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Wspaniałe rzeczy tworzysz :)) Już mam chrapkę na misia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Miasiak śliczny jak zawsze, a dodatkowo z praktycznym zastosowniem -pasowałby mi do torebki :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. cudny misiaczek ach jak on patrzy na mnie milo byłoby się spotkać :) no to biegnę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie umiem filcować, więc tym bardziej podziwiam zdolności. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne prace!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miśki są zabójcze- do zakochania. na równi z ptaszorkami! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. dla takiego misiunia moge przeklikać bloghopa 100 razy:) slodki jest:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodziaki te Twoje misiaki, i to serducho na stopie... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że robicie takie zabawy jak ta, dzięki niej tu trafiłam. Piękne prace, misiek superaśny!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki słodziak! Cudowne prace!!! Pozdrawiam i hop...dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten miś jest uroczy, roztapia serducho od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje prace są niesamowite, już kiedyś trafiłam na Twojego bloga za pięknym brązowym misiem z serduszkiem, jestem urzeczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Misio przeArcyUroczy.
    To wędruję dalej...
    Moc gratulacji odnośnie rocznicy!
    Kolejnych owocnych w posty i dzieła lat!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny Misio:)) i ogromny talent Autorki:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie biorę udział w konkursie! Super Misiol :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny ten misio :) i świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Miś uroczy. Podziwiam zdolności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale słodziak! Miś- cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niesamowity talent...pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  42. Breloczek jest fajniutki :).

    Pierwszą część hasła już zapisałam :).

    OdpowiedzUsuń
  43. słodki misiak, hasło cz1 zapisana :) piekne filcaki tworzysz :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  44. Miś jest przesłodki. Ma takie rozczulające spojrzenie. Dziękuję za pierwszą część hasła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale fajowskie tworzysz rzeczy! Aż miło tu trafić i to przy tak zaszczytnej okazji jak urodziny Art-piaskownicy!.Będę zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. :) nadrabiam, piekny misiaczek, lecę dalej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne filcanki :) Aż trudno uwierzyć, że są takie malutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  48. chyba za późno tu weszłam, choć i tak nie mam szczęścia do zabaw :) Filcaczki przeurocze :)))

    OdpowiedzUsuń