piątek, 11 lipca 2014

ŚWIECZNIK NA TEALIGHTY

Wieczór.....romantyczna kolacja przy lampce wina i blasku świec....Chyba każda kobieta to uwielbia :):) Ja napewno !!
U mnie w mieszkaniu świeczki są praktycznie wszędzie...w salonie, kuchni, łazience...brakuje ich w pokoju córeczki bo tam są zbyteczne...Świeczek mam wiele, różnych...począwszy od zapachowych, po piękne ozdobne świece, które aż żal zapalić,  po zwykłe małe tealighty....Właśnie na te ostatnie postanowiłam wykonać świecznik, który by ładnie się prezentował . Wybrałam mały, drewniany świecznik,który ozdobiłam pastą mineralną i woskiem chameleonem....Proste i jak dla mnie eleganckie.








12 komentarzy:

  1. Śliczny :) A mnie Mąż przegania bo nie lubi świec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczesniej tez nieprzepadałam, ale jak sobie sama kupie i pachnie ładnie to lubie posiedzieć wieczorem przy zapalonej świecy :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za świecami, ale ten świecznik mnie zachwycił, jest piękny, podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor "mieni" się w różnych odcieniach w zależności jak pada światło :) dlatego tak lubię wosk chameleon :)

      Usuń
  3. Jest przepiękny Anetko! :)
    Też jestem wielbicielką świeczek, tylko przy małych dzieciach nie ma zbyt wiele okazji do ich zapalenia, niestety :(
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko świecznik po prostu przepiękny!!!! Romantyczka z Ciebie :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny :) do tego niebieski! uwielbiam świeczki....

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Ale cudo! Pieknie wyszedł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak świecznik bardzo fajnie wyszedł...:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świecznik śliczny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń