poniedziałek, 27 kwietnia 2015

GOŚCINNA PROJEKTANTKA W ART-PIASKOWNICY :):)

Kochani dziś pościk taki bardziej z serii "chwalę się" :) :) No więc ....zostałam gościnną projektantką w Art-Piaskownicy  :) Dla mnie to ogromne wyróżnienie , możliwość pokazania innym swojej twórczości, swojej pomysłowości, kreatywności....Bardzo się cieszę!!! I powiem Wam, że serducho mocniej wczoraj zabiło jak zobaczyłam moje misie w Piaskownicy :)
Moje wyzwanie - to KOLORY i sama  stworzyłam do niego paletę barw. Postawiłam na brąz, czerń, żółć i biel a inspiracją do niej stała się fotografia pochodzą z mojej pracy magisterskiej ukazująca królową trzmiela ziemnego :)



Mam nadzieję ,że znajdą się chętni na stworzenie swoich prac do takiej palety barw :)
Zapraszam serdecznie :)

DZIEWCZYNĄ Z ART-PIASKOWNICY JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJĘ ZA GOŚCINĘ :):):)


A takie misie stworzyłam, by inspirowały innych :) Czujecie się za inspirowani??? :)








Misie się już "zadomowiły"  u Diany :) :) więc i te słodziaki chcą wziąć udział dalej w Linkowym Party :)




Kochani dziękuję za odwiedziny u mnie :)
Buźki :*
Aneta











33 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję :)
    Misie cudowne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne male misiaczki :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory wyzywające- spróbuję:-) Misiaki zainspirowały...oj tak.....Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już wczoraj twoje wyzwanie na piaskownicy. Gratulację. ;))
    Paleta mi się podoba tylko nie mam włóczek w tych kolorach :( może zakupię ale najpierw muszę wymyślić co stworzę...
    Para misi cudna :))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Misiaki słodkie jak zawsze! A teraz mnie zainteresowało jeszcze jedno, na jaki temat pisałaś pracę magisterską, że mogłaś w niej umieścić takie ładne zdjęcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za odwiedziny z linkowego party bardzo milo mi poznac

    OdpowiedzUsuń
  7. Misiaki słodziaki :) Urocze są te twoje misiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesympatyczny duecik:) Fajne mają brzuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje serdecznie, a misie jak zwykle urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    Misie są wspaniałe (wiem, powtarzam się) i świetne kolory wybrałaś na wyzwanie. Z chęcią wzięłabym udział, ale pewnie się nie wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misie są genialne

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!
    Misiaki są przeurocze i niezwykle inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że twoje misie są inspirujące :) Wszystkie są zawsze wyjątkowe i niepowtarzalne a w każdym z osobna można zobaczyć z jakim sercem są tworzone :) Serdeczne Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne te misie! Kocham je wszystkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anetko Twoje misie zawsze inspirują, gratuluję wyróżnienia a paleta barw bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) Paleta kolorów świetna, a misie jak zawsze fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :) Twoje misie są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję!
    Misie są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję bo wybrali właściwą osobę :) mnie te misie powalają na kolana :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Misiaki są przeurocze, świetne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje :-)...a Misie cudowne

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!!! a misie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten trzmiel mnie zaintrygował ;) Kolory wybrałaś bardzo fajne. Nasza kolorowa praca napewno powstanie :)
    No i jeszcze raz gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne są te misiaczki!!! Ahh biegne do Atr-Piaskownicy poczytać co i jak.. i może uda mi się coś stworzyć w tej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne misiaczki...Zestawienie kolorów wydawałoby się jesienne, ale i latem może słodko powiać...:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nominacja bardzo zasłużona. Twoje misie są zachwycające, brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. bo twoje misiaczki są przesłodkie! :-D

    OdpowiedzUsuń