czwartek, 17 kwietnia 2014

MOTYLI NIGDY DOŚĆ :)


Kolejne magnesy , których w ostatnich dniach sporo wykonałam :) Był filc, teraz przyszedł czas na moje kochane  deco :):) Tym razem wymyśliłam sobie małe magnesy- "przypominajki" . Na pomysł ich wykonania wpadłam , dzięki wygranej w candy :) W paczce z "przydasiami", którą ostatnio otrzymałam znalazłam małe klamerki  i postanowiłam je użyć.

Drewniane dekory ( wykorzystałam bazy od kolczyków) pomalowałam , potem przykleiłam motywy wycięte z serwetek, wykonałam spękania, wypełniłam je pastą postarzającą, polakierowałam , przykleiłam od spodu folię magnetyczną no i  na końcu klamerki ....i magnes gotowy :):)









Moje magnesiki zgłaszam w Wyzwaniu  magnesowym Frezji w Projekt Wagi Ciężkiej .







4 komentarze:

  1. Magnesy w Twoim wykonaniu są fantastyczne i motyw motyli jest świetny :))))
    Powodzonka w wyzwaniu Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł na magnesiki :)
    Wesołych Świat i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i świetny pomysł. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo, te jeszcze bardziej mi sie podobaja! :)) super!! dzieki za udzial w naszej zabawie na blogu PWC :))

    OdpowiedzUsuń