piątek, 18 kwietnia 2014

KOLEJNE MAGNESY.....KOLEJNE MOTYLE :)

Ostatnie już magnesy , które wykonałam w ostatnim czasie :) Te są dla mojej mamy, która poprosiła mnie o zrobienie magnesów na lodówkę z motylami. Kiedyś już mamie podarowałam wykonany przeze mnie magnes z motylem i chciała kolejne do kompletu :) Do ich wykonania urzyłam dwóch różnych mediów do spękań......w jednym spękania wyszły jak doliny....a na drugim wyszły bardzo nieregularne...no cóż - jak to mówią "jest ryzyko, jest zabawa" :):)



Oczywiście moje magnesy zgłaszam w Wyzwaniu magnesowym Frezji w Projekt Wagi Ciężkiej .





Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam Wesołych, Radosnych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego Dyngusa :):

7 komentarzy:

  1. Nie szkodzi,ze spękania wyszły różnie i tak bardzo mi sie oba magnesy podobają,pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!
    Fajnych, radosnych, rodzinnych Świąt dla Ciebie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam , że różne preparaty dawały różne efekty i czasem coś mi się wyraźnie nie podobało bo np. zbyt mocny efekt wyszedł a magnes z delikatniejszymi spękaniami podoba mi się bardzo :)
    Po prostu jest śliczny :-)
    Pięknych i Radosnych Świąt Anetko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te magnesy :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam magnesy na lodówkę :) zwłaszcza takie świetne :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. są piękne wiosenne i takie odlotowe:) super pomysł. Zapraszam do mnie w odwiedziny :)) Pozdrawiam wiosennie !

    OdpowiedzUsuń
  7. witam. zapraszam po wyróznienie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń