środa, 23 kwietnia 2014

DREWNIANA TACA I WYRÓŻNIENIA

2Mama poprosiła mnie bym wykonała dla niej tace. Wybrała sobie papier ryżowy z różami, jednak ja postanowiłam ozdobić ją innym motywem. Papier ryżowy, który wybrałam wydał mi się do tego celu idealny.....prosty, ale bardzo ciekawy.... Boki tacy pobejcowałam, delikatnie też ją postarzałam bitumem.
Całość wygląda wg mnie bardzo elegancko :):) Najważniejsze ,że się podoba :):)







Ostatnio dostałam kolejne wyróżnienia, za które bardzo dziękuje:):):)

Pierwsze od Edytki z Decorre masa solna...


Pytania dla mnie: 

1. Kawa czy herbata? tylko herbata najlpiej zielona

2. Czekolada czy sucharek? czekolada z orzechami

3. Ciekawa książka czy nudna komedia? książka

4. W góry czy nad morze?  w góry , nasze Tatry

5. Rok czy disco?   rock

6. Marzy mi się….?  nie mam marzeń, a jeśli już to by córa była szczęśliwa


Kolejne od Marzenki z maszkowni :



Pytania do mnie: 

1. Jak rano wstajesz to co sobie myślisz?  co mam ugotować na obiad

2. Ulubiony muzyka?  rock

3. Prezent kupiony czy zrobiony?  zrobiony

4. Makijaż widoczny czy delikatny?  bardzo delikatny

5.  Kto Cię inspiruje ?  raczej nikt

6. Jakie filmy lubisz oglądać?  komedie romantyczne

7. Wakacje w Polsce? Czy za granicą?  u nas w kraju

8. Pies czy kot?  pies, pies, jeszcze raz pies


Dziękuje dziewczynom za wyróżnienia :):):) 



Ostatnio też kolejne moje prace dostały wyróżnienia w wyzwaniach , w których brałam udział, co bardzo cieszy i jest motywujące do dalszej pracy!!:):)


Pozdrawiam serdecznie :):)

7 komentarzy:

  1. super jest ten motyw na tacy!
    a magnesiki z poprzednich postów przesłodkie :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie taca wyszła, też by mi się podobała:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko nie ma za co :-) gratulacje. A taca piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Taca prześliczna :) i gratuluje wyróżnień Anetko w pełni na nie zasłużyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Taca jest piękna i stylowa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taca jest cudowna, piękny obrazek na niej i gratuluje wyroznienia
    Pozdrawiam i życze udanego tygodnia :) Zapraszam do mnie w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  7. Taca kojarzy mi się z egzotyką :) jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń