środa, 15 października 2014

TACA VINTAGE :)


Ostatnio polubiłam w swoich pracach wszystko postarzać, przecierać, chlapać farbą, bielić,  dodawać ciekawe elementy no i oczywiście spękania, które zawsze nadają pracom charakteru....
Jednym z przedmiotów , które  powstały właśnie w ten sposób jest taca . Wykonałam ją dla siebie, więc od samego początku do końca wiedziałam jak chcę by wyglądała, jakie miała kolory, motyw, dodatki....
Troszkę pracy w jej wykonanie włożyłam, ale z efektu końcowego jestem mega zadowolona :):):)

A Wam jak się podoba?? Zmienilibyście coś?? Coś dodali, coś odjęli?? Bo ja nie :):):)




Metalowe elementy podbiły moje serducho :):):) Filiżanki, czajniczek, łyżeczki....pasowały mi do całości :):)







"Wisienka" na torcie  musi być :) więc nie mogło zabraknąć dekorku od Eko-Deco :):):)
Napis "Home" potraktowałam spękaczami by pasował do całości  :)




Tacę zgłaszam w "Podójnym wyzwaniu" w Projekt Wagi Ciężkiej-  wytyczne są co do motywu drewna (taca drewniana i jeszcze dekor z napisem "Home" drewniany) i co do kolorków : jest u mnie brąz, beż, szary, biel, czarny...:)



Oraz w wyzwaniu "Vintage" w DECU Style :)


Dziękuje za miłe komentarze :)
Witam nowe" twarzyczki " zaglądające do mnie :)
Pozdrawiam serdecznie,
Aneta


33 komentarze:

  1. Jestem zachwycona. A metalowe filiżanusie - czad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic bym nie zmieniła, jest idealna! Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetna. Nic bym w niej nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana cudo poczyniłaś....świetny pomysł z dodatkami metalowymi...:)Życzę wygranej w obu wyzwaniach :)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Metalowe dodatki ładnie pasują do całości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ekstra wyszła!!! Dodatki dają jej uroku!! Zyczę wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju, jeju, jeju!!!!!!!!!Nie qwiem, co napisać!!! A gdzie Ty mieszkasz? - Przyjadę i ukradnę!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, taca jest nieziemska bardzo mi się podoba i jesteś w niej cała TY!!! Ja bym nic nie zmieniała :))))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba, jeszcze jak! :) Spękania i te malutkie gadżeciki nadają jej niesamowitego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taca jest przepiękna i niesamowity ma klimat :) Te metalowe elementy to wisienka na torcie, nic bym nie zmieniała :)
    PS: Jaki ten świat mały - ja też z Kielc :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne ;) Zapraszam do mnie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) dzieuje za zaprosznie :) napewno zagoszczę na długo :)

      Usuń
  12. taca prześliczna i bardzo pomysłowa:))

    OdpowiedzUsuń
  13. taca naprawde fantastyczna!!! motyw piękny i wygląa nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Robi wrażenie i kolorystyka i motyw :)
    Właśnie na początku zastanawiałam się , co w tym kąciku siedzi ?
    A to maleńkie filiżaneczki :)
    Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba, a malusie filiżaneczki - rozczulające :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękna taca! a te malutkie dekorki są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anetko, taca jest rewelacyjna,Ja musiałam zmienić adres bloga zapraszam yolanda-art.blogspot.com, sprawdz proszę czy działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) cieszę , się ,że powróciłaś na "blogowisko" :):) już zapisałam sobie nowy adres Twój :)

      Usuń
  18. Piękna i z klimatem takim jak stąd na krańce kosmosu. Myślę, że zgarniesz nagrody jak nic. świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  19. nic bym nie dodała anie nie ujęła-cudowna taca!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny jest ten napisik HOME, a co do postarzania i bielenia, to też mam chęć wszystko przemalować na biało :)

      Usuń
  21. Nic dodać, nic ująć :) taca jest piękna i widać, że włożyłaś w nią bardzo dużo pracy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń