niedziela, 16 marca 2014

LITERKI DLA MARYSI

Kolejne filcowe sówki do pokoju maluszka. Rodzice Marysi szykują  dla maleństwa pokój i chcieli kolorowy napis nad łóżeczko. Po przedstawieniu kilku pomysłów padło na sówki. Postanowiłam zrobić tym razem trzy, każda inna, a całość chciałam by była kolorowa, dlatego też  użyłam m.in kolorowych koralików.
Mam nadzieję , że moja filcowa ozdoba na ścianę sprawi iż pokoik maleństwa będzie wesoły, kolorowy, radosny :):)



(projekt własny)


Moje kolorowe sówki zgłaszam w Wyzwanie nr 10 - Kolorowo organizowane przez Piątek trzynastego :)





11 komentarzy:

  1. Śliczne sowie koleżanki! :)) Pięknie ozdobią pokój maluszka :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. http://lesia-rekodzielo.blogspot.com - zapraszam na candy ! :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ozdoba, pieknie rozweseli pokoik,pozdrawiam serdecznie,Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. sówki piekne i kolorowe czyli tak jak byc powinno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sówki czadowe :) pięknie i kolorowo,
    powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są świetne a każda z nich ma inne ubranko :)
    W takich kolorach to dzieciaczkowi będzie się miło rosło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sóweczki. Śliczne są te Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wzięcie udziału w moim candy i życzę szczęścia w losowaniu :) zostaje u Ciebie na dłużej - dodaję blog do mojej listy i będę tu częściej Pozdrawiam:) Agnieszka z http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sówki są urocze :) Zapewne tworzą wspaniałą ozdobę pokoju, a w szczególności łóżeczka dziecka.

    OdpowiedzUsuń