czwartek, 30 października 2014

LAWENDOWA HERBACIARKA

W końcu padło i na mnie... i wykonałam swoją pierwszą pracę z motywem lawendy (pomijając raz użyty napis transferowy z lawendą na doniczce) :) Herbaciarka bardzo klasyczna, więc nie ma co się nad nią rozpisywać :) Oczywiście są dekory, spękania, trochę ciapania farbą :) Herbaciarkę wykonałam na prezent-  "na parapetówkę" :) Oby służyła jak najdłużej :)








Dekory drewniane jakie użyłam pochodzą ze sklepu Eko-Deco :) :) :)






Pozdrawiam serdecznie :)
Aneta 

19 komentarzy:

  1. Ale śliczna! Oczarowała mnie swoim urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczna, delikatna i urocza a całość przemyślana i świetnie dobrana. Piękna. Czyżbyś też była na bakier z lawendą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) do tej pory motyw lawendy na dnie szuflady tylko leżał :):)

      Usuń
  3. Z lawendą też wyszła ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, a dół to ma obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dół bejcowany kilka razy , za każdym razem po pobejcowaniu i wyschnięciu przecierany papierem sciernym by tak słoje drena było widać :) lubię taki efekt

      Usuń
  5. Piękna :) Idealny prezent na parapetówę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie fajnie wyszła! Klasyka górą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny motyw, no i ten kolorek - obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem.... coś pięknego .....

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna aż czuć zapach lawendy

    OdpowiedzUsuń