niedziela, 2 listopada 2014

GOŚCINNA W PROJEKT WAGI CIĘŻKIEJ :)

Męczę Was , już tymi moim gościnnymi występami w PWC.....wiem, wiem :):) postaram się, by ich było mniej, choć uwielbiam wygrywać wyzwania w PWC , a taka gościnna to miła nagroda :)

Tym razem miałam inspirować w wyzwaniu " Home sweet home" :) Od razu pomyślałam o postarzanej doniczce z drewnianym dekorem, transferowym napisem i spękaniami.....Osobiście taka prostota podoba mi się i doniczka ma już swoje miejsce na kuchennym parapecie , obok poprzedniej, którą Wam już dawno prezentowałam (TU KLIK) :)






Drewniany dekorek pochodzi z Eko-Deco :)




Miłej niedzieli :)
Buźki:)
Aneta




16 komentarzy:

  1. doniczka jest przepiękna w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna doniczka:) Ostatnio sama mam bzika na punkcie "home sweet home", transferowania i postarzania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wszystko bym postarzała :) :) nawet dziecięce prace :)

      Usuń
  3. No i pięknie wyszła donica-klasyka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna doniczka, idealnie wyważona, w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zrobiłas ta donicę, pozdrawiam, zagoniona Jolka!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak niewiele trzeba by zyskać oryginalną ozdobę ;) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no naprawde niewiele :) doniczka porcelanowa w nijakim kolorze szro-burym z marketu budowalnego za całe 2,50 zł z podstawką :) do tego mały dekor drewniany, trochę farby, lakierowania , spękania, mały transfer na lakier i gotowe :)

      Usuń
  7. Allle spękania! Szok genialne. Doniczka piękna skromna a zarazem bogata :)

    OdpowiedzUsuń