środa, 11 listopada 2015

URODZINKOWY MISIACZEK :)


Kochani dziś przychodzę do Was z moim nowym pomysłem...z misiem urodzinkowym :) Miś jest prezentem dla Lenki, z okazji jej dzisiejszych , 2  urodzinek :) Lenka jest najlepszą koleżanką zabaw mojej córeczki, jest córką mojej przyjaciółki Agi i mieszka na naszym osiedlu i co najfajniejsze my z mężem i rodzice Lenki pochodzimy z tego samego rodzinnego miasta, i Kielce stały się dla nas miejscem do życia od czasów studiów :)

Misiek z balonikami, spersonalizowany, z prezencikiem.....idealny na prezent, wg mnie też to miła pamiątka :) Takiego w sklepie z chińszczyzną się nie dostanie :) 
Rok temu Lenka na roczek dostała od nas szkatułkę z dedykacją  (TU KLIK) , w której przechowywane są spineczki do włosów :)










IDZIE MISIO Z BALONAMI
Z NAJLEPSZYMI 
ŻYCZENIAMI :) :)

100 LAT LENKA :*





Misia filcowanego na sucho, mieszącego się na dłoni chciałam zgłosić w wyzwaniu -Wyzwanie z Babińcem #2 - Cała JA na blogu Pomorze Craftuje :)  Kocham swoje misiaczki, wkładam całe serducho by każdy był jedyny i niepowtarzalny, a w szczególności uwielbiam nimi obdarowywać ważne w moim życiu osóbki, a filcowanie wypełnia moje życie i każdą wolną chwilę spędzam z igłami i wełną czesankową-  CAŁA JA :)






Kochani całuski ślę :*
Pozdrawiam
Aneta




20 komentarzy:

  1. Dziewczynka będzie zachwycona .
    Pomysł z balonami - świetny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny miałaś pomysł, ogromnie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny misiek. Gratuluję pomysłu z balonami. Prezent jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent idealny, miś jest przekochany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent z pewnością przypadnie Lence i będzie jej zawsze przypominał o jej 2-gich urodzinkach

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy! Jak każdy poprzedni misiek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowny! Piękny prezent i jedyny w swoim rodzaju! Bardzo podoba mi się pomysł z balonikami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama bym się z takiego prezentu cieszyła;-) śliczny

    OdpowiedzUsuń
  9. No oczu nie da się oderwać od patrzenia na takie cudowne maleństwo. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przesłodki :) Bardzo podobają mi się baloniki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy misio, to jest naprawdę fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostać życzenia od takiego przystojniaka, tylko pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje. Misiak cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite słodziaki podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń