poniedziałek, 7 grudnia 2015

JESIENNE LISKI :)


Kochani filcowanie lisków bardzo mnie wciągnęło :) Ostatnio pokazałam Wam liska w okularkach, 
z muchą , a dziś przyszedł czas na kolejne dwa. Taki smutaski w jesiennych okryciach :) 

Ostatnio sporo filcuję, ale większość czasu zajmuje mi obrabianie zdjęć z sesji , głównie świątecznych, dlatego też czasu by wstawić kolejny post jakoś mało...ale mam nadzieję ,że po Nowym Roku wszystko się u mnie unormuję i będę częściej na blogu :) A dziś zostawiam Was już z  moimi rudzielcami :) 










Moje filcowane na sucho rudzielce, z jesiennymi okryciami robionymi na drutach zgłaszam w wyzwaniu Szuflady pt.: "Jesienny spacer w lesie"





Kochani był u Was wczoraj Mikołaj???
u mnie był :)
i przyniósł mi wymarzony prezent :)
Najlepszą lampę błyskową !!!!
:)
Buźki :)
Aneta



28 komentarzy:

  1. Rośnie ostra konkurencja dla miśków ;) Liski są przeurocze! Ciekawe jakie zwierzątko będzie następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to dobry Mikołaj do Ciebie zawitał :) Liski są prześliczne i przeurocze! Cudnie wyglądają w szaliczkach i tej czapeczce :)
    Zapraszam do siebie na mojego nowego bloga o tematyce ciążowo-macieżyńskiej http://odtworcza-mama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, przeurocze są te Twoje liski! Takie słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne sa te maleństwa wydziergane w filcu. Podziwiam Twój zapał, twój talent. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Liski są przecudne, sesja wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie one smutne! Cudne i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne liski, takie słodkie przytulaki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze w tych ciepłych ubrankach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziaki, smutne minki dodają im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite słodziaki!!! Cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje liski są tak cudne, że mogę się w nie wpatrywać bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wiem jak Ty to robisz... Twoje prace mnie powalają! Dziękuję Ci za to cudowne liski, są bardzo jesienne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń