środa, 25 listopada 2015

ZAPRZYJAŹNIAM SIĘ Z DRUTAMI CORAZ BARDZIEJ :)

Kochani, miesiąc się kończy pomału a ja pokazałam Wam tylko jednego misia!!! och nie ...muszę się poprawić :) w grudniu Was mam nadzieję pomęczę z misiami :)
Ostatnio ciągle coś dziergam na drutach do sesji fotograficznych, by mieć dla moich małych modeli urozmaicone stroje :) Obecnie jestem na etapie wykonywanie świątecznych, stylizowanych sesji, dlatego też potrzebuję rekwizytów i ubranek specjalnie do nich przygotowanych :) Kupiłam więc czerwoną włóczkę i wydziergałam sobie stój Mikołaja :) Maluszki wyglądają w nim cudnie :) 




Z filcu natomiast uszyłam sobie girlandę - przypominającą strój Mikołaja :) 







Nawet na najnowsze wyzwanie z kolorkami w Art- Piaskownicy wydziergałam jako inspiracje spodenki, które także przydadzą mi się przy sesjach fotograficznych :)






Kochani na koniec Wam ogłosić , iż w naszej kreatywnej Piaskownicy, poszukujemy nowych osóbek, które chciałyby z nami się bawić i inspirować innych :) Zachęcam wszystkich ,którzy mają swoją pasję i lubią inspirować innych , by wysłali nam swoje zgłoszenie :) Wśród Was jest wiele bardzo kreatywnych osóbek, których blogi i to czym się zajmują jest bardzo ciekawe i warto Waszą twórczość pokazać innym :)



Buźki :*
Aneta






18 komentarzy:

  1. Fantastyczne te ubranka :) a dzieciaczki wyglądają w nich mega uroczo :) ach, szkoda, że ja nie potrafię robić na drutach..

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ten mikołajkowy strój będzie wyglądał cudnie na małych modelach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na girlandę - niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś pochwal się efektami zdjęć oczywiście jak rodzice maluszków wyrażą zgodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozkręcasz się z tymi drutami, super :) Maluszki na pewno wyglądają w tym stroju przeuroczo :)
    Girlanda z filcu jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę jak świetnie wychodzą Ci te maleńkie ubranka dla misiaków;) Podziwiam;) A girlanda super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne ubranka juz niemogę się doczekać ich "mieszkańców"

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty zdolna jesteś! Girlanda mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są takie ciuszki na sesję, może pokażesz jakiegoś maluszka w ubranku? :) Girlanda świetna - i na sesję i do domu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne! a girlanda rewelacyjna. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje pomysły są zachwycające, a robótki na drutach pozazdroszczę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ubranko :) ja druty zakupiłam ale na razie rzuciłam w kąt ;) jak byłam mała to dziergałam ubranka dla lalek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubranka są śliczne a girlanda wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ubranka :) Też się zaprzyjaźniam z drutami i coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje sesje są jedyne i niepowtarzalne z takimi rekwizytami... cudo :) Bardzo jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na girlandę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne te maleństwa... ubranka będą się uroczo prezentować na modelach :) Girlanda super, miałaś dobry pomysł :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Drutowe ubranka super! Szkoda że nie umiem robić na drutach

    OdpowiedzUsuń