czwartek, 21 kwietnia 2016

MIĘTOWA PANIENKA...

Witajcie Kochani czwartkowo. Czasu mało mam na filcowanie ostatnio, ale coś tam dłubię wieczorami, by z wprawy nie wyjść ;) Jeszcze kilka dni załatwiania ważnych spraw i mam nadzieję troszkę odetchnę od tego pośpiechu ,który teraz towarzyszy mi w życiu codziennym , no i tego stresu - czym dam rade wszystko w terminie podpisać, dostarczyć dokumenty, przywieźć wszystkie papierki...och jeszcze chwilką i będę mogła Wam powiedzieć o co chodzi :)

Co do moich robótek, to ptaszynowo- "posucha"...(mam nadzieję,że zacznę może dziś wieczorkiem jakiegoś maluszka), za to misiowo- "owocnie" ;) Powstało kilka miniaturowych smutasków, w tym ta słodka , miętuska, którą wykonałam na zamówienie pewnej mamy. Miałam wykonać misie, dla dziewczynki jako prezent na urodzinki. Gosia- nowa właścicielka misia ćwiczy akrobatykę, i miałam nawet przyjemność wykonać jej sesję podczas ćwiczeń i muszę przyznać,że podziwiam takie zdolne dzieciaki, które kochają to co robię!! 

Misia dla akrobatki- więc postawiłam na misię w sukieneczce, może to baletnica, może tancerka...:)
Troszkę zabawy miałam by jej sukieneczkę na drutach wykonać, ale z efektu końcowego jest mega zadowolona.

Zauważyliście pewnie rowerek- fajny prawda?? Moja przyjaciółka Aga , umie robić takie cudeńka
z wikliny papierowej i wykonała go dla mnie...a jak widać jest on miniaturowy, więc pracy i trudu troszkę w jego wykonanie włożyła :) Za co jej bardzo dziękuję :*










Moją filcowaną na sucho misię, w sukieneczce wykonanej na drutach zgłaszam w następujących wyzwaniach:

1. na blogu Przyda Się w wyzwaniu pt. "Kwietniowe wyzwanie z moodboardem!" - użyłam pastelowych kolorów, miętowy, różowy, kremowy, niebieski na kokardce, morelowy.







2. na blogu studio75 pt." Wyzwanie #4/ Challenge #4 z paletą kolorów- użyłam z palety kolorów : żółtego i błętkitnego na kokardce, jasnego różu i ciemnego, i kremowego.



3. na blogu Towarzystwo Dobrej Zabawy w wyzwaniu pt."Wyzwanie #8 Romantycznie, słodko z uczuciem w kolorze mięty z Cherry Craft.pl"   - misia mięciutka, słodka, miętowa , no i serducho ma na łapce, no i sukieneczkę, może nie w miętowym kolorze ale jednak jest ;)




Pozdrawiam
Aneta :)



31 komentarzy:

  1. Ale słodziutka misia :) i jeszcze na rowerku bryka :) CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna misia. A na rowerku fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. KOLEJNE CUDEŃKO I NA TYM MALUSIM ROWERKU . ŁAŁ

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest, super wygląda na rowerku;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny miętusek, a na rowerku wygląda obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest. I to w jednym z ulubionych moich wiosennych kolorów:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprost cudowna, przeurocza! :) Do tego jeszcze ten rowerek, no rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!!! Jaka słodka! Piękne zdjęcia poczyniłaś. Jak zawsze z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miętowe kolorki a rowerek jest boski:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Misia jest bardzo urocza :), a rowerek czaderski :) - brawa dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziutka panienka! Pięknie ją ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza misia, ma coś takiego w oczkach ah :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna misia drobinka, jak zgrabnie prezentuje się na rowerku :) Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja tematu! Dziękuję za wspólną zabawę z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co jest w Twoich misiach ale po prostu mnie rozczulają. Kochana, dziękuję za Twoją obecność :) Buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku, jakie ona ma cudne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocza! I do tego to serduszko na misiej łapce <3 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Poczułam miętę do tych cudnych oczu! Misiak jest przesłodki :) Dziękuję za wspólną zabawę w "miętowym" wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  18. So sweet! Thank you for joining us at Studio75 challenge!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach! Te cudne oczęta :) Jesteś śliczna, miętowa panienko :)))
    Dziękuję za podjęcie wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie cudeńko, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń