piątek, 24 marca 2017

GAPCIOSŁAW :)

Witajcie Kochani w piątek, w sumie już prawie weekendowo :)
Dziś piszę bardzo krótko, bo nie mam czasu na długie wypowiedzi... :) Chciałam Wam dziś pokazać mojego GAPCIOSŁAWA , którego wykonałam dla siebie :) W sumie to miał być dla kogoś...ale po skończeniu jego to stwierdziłam, że musi pozostać ze mną :) Czasem tak mam, że trudno mi rozstać się z jakimś maluchem. Czasem z kolei córa tak się "zakocha" w jakiejś maskotce, że nie może ona opuścić jej pokoju :)

I jak Wam się podoba mój GAPCIOSŁAW :) Słodziak, czyż nie ? ? :)







Mojego filcowanego na sucho misia, posyłam na wyzwanie na blogu sklepu Przyda Się- na wyzwanie marcowe- pastelowe moodboard-----> zainspirowałam się pastelowymi kolorami: miętą, różem i też bielą.





Kochani miłego weekendu :)
Buźki :*
Aneta


14 komentarzy:

  1. Słodki jest niesamowicie :) No zupełnie taki gapcio z niego, więc imię pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita interpretacja moodboardu! Przesłodki ten pluszak, nie dziwię się, że nie możesz się z nim rozstać :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny słodziak! Twoje prace są magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gapciosław jest cudny :) Do tego ten piękny, miętowy kolorek :) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super, jakie oczka, smutasek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak! Uściski dla Ciebie i misiaków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogłabym się z nim rozstać, przesłodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany!!! On jest taki uroczy że nie dziwię się że został. Też bym go nikomu nie oddała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeuroczy, ma świetny kolor. :D

    OdpowiedzUsuń