piątek, 28 marca 2014

SZKATUŁKA NA "PRZYDASIE"


Postanowiłam wkońcu zrobić coś , by mieć wszystkie swoje "przydasie" do filcowania w jednym miejscu....igły, szpilki, tasiemki, zapięcia do broszek, koraliki itp....Zrobiłam więc szkatułkę z 6 przegródkami. Środek wieczka zaopatrzyłam w filc, by móc trzymać tam m.in agrafki i igły. Wkońcu siadając  do pracy z  filcem, mam wszystko w jednym miejscu i nie muszę szukać już niczego :)
Skrzyneczka z dekorami.....jak tradycja to tradycja :):) z pasta mineralną, pastą strukturalną , pastą postarzającą, bitumem, spękaniami, i woskiem chameloenem  :):) Tworząć ją zrobiłam kilka zdjęć  pracy z pasta mineralną i woskiem, więc niedługo wstawię krótki tutorial:)








Szkatułkę zgłąszam w wyzwaniach:


w Szufladzie "Otwórz Szufladę- Motyl"




w Przydasiowie na wyzwanie :"Wiosna, wiosna ach to Ty"




oraz na wyzwanie Challenge #162 Swirls o TU 



Moja szkatułka zdobyła wyróżnienie w Szufladzie:)


oraz wyróżnienie w Przydasiowie :)




Pozdrawiam serdecznie :)










15 komentarzy:

  1. śliczna motylkowa skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) też ostatnio uwielbiam motyli motyw.. Kupiłam sobie nawet śliczną poszewkę z motylem w h&m home :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest! Piękne kolory. Dziękujemy za udział w Przydasiowym wyzwaniu :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie motylkowo i wiosennie :D
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego Bloga,Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś coraz lepsza :)
    Wspaniała szkatułka ;D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szkatułka. Dziękuję za udział w Candy

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przepiękna!!!! lubię do Ciebie zaglądać i oglądać te cudeńka, które tworzą Twoje rączki i wspaniale jest patrzeć jak się wciąż rozwijasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. witam i mi by się taka przydała. Śliczna jest. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna skrzyneczka i bardzo motylkowa :).
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała skrzyneczka. Pozdrawiam i zapraszam na candy http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna! Prawdziwe dzieło. Serdecznie zapraszam na Candy :) www.papierowykolorowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Woooow! Jest przepiękna, wspaniałe te motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolorystyka i wykonanie :-)))

    OdpowiedzUsuń